mandag den 26. december 2011

Julen 2012

Pyha julestressen lagde sig heldigvis d. 24. december, som blev en hyggelig dag/aften sammen med hele familien;o)

Til og fra kort

Indpakning

Flere til og fra kort

Bagside på til og fra kort

Yndigt juletræspynt hæklet af min dejlige mor

Julen er hjerternes fest

Fundet hos søstrene grene

Kræmmerhuse i bark

Fin kurv flettet af min svigermor


Lilla juletræslys sætter prikken over i'et

Og så de hjemmelavede julegaver - det skulle der altså være lidt af. Må indrømme at det kostede lidt på energikontoen og julestressen meldte sig sammen med en forkølelse, hovedpine og halsbetændelse - man skal ikke brænde sit lys i begge ender - heller ikke selvom det er jul;o)
Nålepude til min mor

Tegneblok til min søster Karina, som er fantastisk dygtig til at tegne!!

Penalhus, eller hvad man nu vil bruge det til, til min svigermor

Blyantsholder til min søster

Det har været en fantastisk jul sammen med den mest fantastiske familie - og så var det jo Majas første jul!
Sikke en fin gave mor og far har givet mig....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar